Home » Gezondheidszorg » Programmas » HKZ

HKZ

Het keurmerk van HKZ (Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de Zorgsector) staat voor duurzame kwaliteitsverbetering in zorg en welzijn: onafhankelijk en betrouwbaar. Met het HKZ-keurmerk kunnen organisaties en praktijken laten zien dat zij serieus werk maken van kwaliteit van zorg en dat ze voldoen aan de eisen die daaraan gesteld worden door klanten, professionals en relevante stakeholders. Een organisatie met het HKZ-keurmerk heeft intern de zaken goed op orde, stelt de klant centraal en werkt voortdurend aan het verbeteren van de zorg- en dienstverlening.
Certificatie is dé manier om zichtbaar te maken dat een zorg- of welzijnsorganisatie intern de zaken goed op orde heeft, dat de cliënt altijd centraal staat en dat de organisatie voortdurend en systematisch werkt aan verbetering van het aanbod. Bovendien is het kwaliteitssysteem gebaseerd op de principes van ISO 9001.

Informatie tabs

Aanpak

bpo-axsys begeleidt organisaties in zorg & welzijn bij het behalen van het HKZ keurmerk. Onze pragmatische aanpak draagt zorg voor korte, heldere en duidelijke procedures, protocollen en werkinstructies waarmee uw medewerkers de zorg voor uw patienten en/of clienten uitvoeren. Tevens draagt dit zorg voor een doorlooptijd van ongeveer 4 tot 6 maanden. Hierna kan er worden gecertificeerd. Het resultaat is een managementsysteem waarin alles is geborgd  wat door het HKZ keurmerk wordt gevraagd, dus zowel de vereisten op het gebied van kwaliteit en veiligheid.
De managementsystemen die wij bouwen en implementeren zijn vanzelfsprekend digitaal. Wij maken hiervoor gebruik van
Digitale Kliniek.

Garantie
Gegarandeerd gecertificeerd
Gegarandeerd gecertificeerd, is onze belofte aan u. Wij garanderen dat het managementsysteem in Digitale Kliniek voldoet aan de eisen van het HKZ keurmerk Met behulp van dit systeem wordt u  gegarandeerd gecertificeerd onder het HKZ keurmerk.  Samen bouwen en implementeren we uw HKZ managementsysteem, om tot het gewenste resultaat te komen.
Projectvoorstel

Op basis van één intakegesprek kunnen we een offerte uitwerken op basis van een vaste prijs, inclusief de garantie. De prijs is met name afhankelijk van de grootte van uw organisatie, het aantal vestigingen en welke HKZ u wenst toe te passen. In de genoemde prijs zijn de benodigde licenties voor Office365 niet inbegrepen.

Als u het opzetten en implementeren van het HKZ managementsysteem in Digitale Kliniek combineert met een 2-jarig onderhoudscontract op het managementsysteem, factureren wij de totale kosten over een periode van 28 maanden.

Dit heeft tot gevolg dat u de kosten kan spreiden en maandelijks een klein bedrag betaalt.....

Rekenvoorbeeld: HKZ Kleine organisaties
​Opzetten en implementeren HKZ Kleine Organisatie managementsysteem:  € 9.999,--
iinclusief Digitale Kliniek met 3 extra modules: 
- digitaal melden
- digitale registraties
- digitale risicoinventarisatie
Onderhoud op het HKZ managementsysteem, 1e jaar (6 dagedelen):  €​   3.000,--
Onderhoud op het HKZ managementsysteem, 2e jaar (6 dagedelen):  €   3.000,--

Facturatie in 28 termijnen, per termijn (maand) excl.BTW:   € 378,54

Geen data gevonden voor deze training

Datasheet

Programmaduur: 
4 tot 6 maanden
Bijzonderheden: 
- HKZ Kleine Organisaties
- inclusief Digitale Kliniek basis
- exclusief kosten voor certificering
- exclusief BTW

Overige HKZ schema's op aanvraag!

In 28 maandelijkse termijnen te betalen!

Kijk onder Projectvoorstel voor een rekenvoorbeeld.
Prijs: 
€ 9.999,00

Onze mensen, onze experts

Jan Albracht
Adviseur en Compliance officer
Anouk Fokker
Adviseur zorg

© Copyright bpo-axsys 2019