‘Eén van de grotere uitdagingen was de implementatie van een digitale kliniek’. ‘Hierin is alles vastgelegd, van protocollen en procedures tot en met werkinstructies’. ‘Ook hierbij is een helder stappenplan gevolgd dat onze organisatie prima heeft kunnen volgen’. ‘Het is prettig om met een professionele partner als bpo axsys zorgadviseurs een dergelijk traject te hebben kunnen afleggen’.

Slapeloosheid (insomnie) en een verstoorde ademhaling

Slaapapneu Service heeft zich gespecialiseerd in de behandeling van patiënten met klachten van slapeloosheid (insomnie) en een verstoorde ademhaling tijdens de slaap (slaapapneu). Dankzij uitgebreid onderzoek en een relevante ervaring zijn de specialisten van Slaapapneu Service in staat om patiënten op effectieve wijze te diagnosticeren en te behandelen.

De resultaatgerichte behandeling heeft geleid tot een grote instroom van patiënten. Om de toenemende patiëntentoetsroom te bedienen, zijn inmiddels behandelcentra geopend op 8 verschillende locaties.

ISO9001:2015 certificering

Enige tijd geleden is door de directie van Slaapapneu Service besloten om haar kwaliteit te borgen middels een ISO9001:2015 certificering. In aanloop naar dit traject is besloten om in zee te gaan met bpo axsys. Maud Verhelst, directeur van Slaapapneu Service, zegt hierover dit besluit genomen te hebben op basis van referenties en positieve verhalen van directies van andere zelfstandige klinieken.

‘We hebben gemerkt dat Jan Albracht van bpo axsys een zeer ervaren expert is die op praktische en realistische wijze het traject met ons heeft opgepakt’, aldus Verhelst.

‘Zonder afbreuk te doen aan het proces, heeft hij telkens voldoende tijd genomen om ons letterlijk ‘mee te nemen’ in het hele proces’. ‘Hierdoor is er telkens voldoende draagvlak en begrip geweest om actief mee te werken in de benodigde processen’, zegt Verhelst.

Digitale Kliniek

‘Eén van de grotere uitdagingen was de implementatie van een digitale kliniek’. ‘Hierin is uiteindelijk alles vastgelegd, van protocollen en procedures tot en met werkinstructies’. ‘Ook hierbij is een helder stappenplan gevolgd dat onze organisatie prima heeft kunnen volgen’. ‘Het is prettig om met een professionele partner als bpo axsys een dergelijk traject te hebben kunnen afleggen’. ‘Een groot aandeel hierin is de oprechte betrokkenheid van Jan Albracht zelf’. “Bovendien geeft het een gerust gevoel dat Jan Albracht ook de nazorg blijft doen voor onze instelling”, zo besluit Verhelst.